wtorek, 25 czerwca 2013

Bristol Parchment Craft Exhibition

Do tej pory pokazywałam moje prace tylko na blogu, ale w ten weekend - 23 czerwca 2013 po raz pierwszy brałam udział w wystawie Parchment Craft w Bristolu zorganizowanej przez Pat Murphy z Association of Parchment Crafters.
Wystawa była wspanialym doświadczeniem.  Spotkałam tam wielu wspaniałych ludzi którzy od lat zajmuja sie technikami pergaminowymi.  Byli tam obecni przedstawiciele Association of Parchment Crafters, Parchment Craft Guild,  Parchment Craft Magazin  i  Pergamano International z UK a takze z Belgii i Wloch. Nie byłam jedynym polskim akcentem gdyż w wystawie brał udzial Bruno Piechota, chociaż jako przedstawiciel Belgii.  Jednak bardzo miło było spotkać na wystawie rodaka.





Tak wyglądało moje stoisko - tu jeszcze trwają przygotowania do wystawy.





Moje stoisko nie bylo tak efektowne jak stoiska profesjonalistów ale moje prace podobały sie i usłyszalam wiele miłych słów.
Większość prac które prezentowałam na wystawie to nowe prace których nie pokazywałam na blogu.
Sporo osób pytało o wzory - jeszcze nie sa gotowe ale postaram sie je  przygotowac jak najszybciej.


Serdecznie pozdrawiam wszystkich gości na mojej stronie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz