niedziela, 29 kwietnia 2012

Irys


Długo mnie tu nie było gdyż miałam wiele spraw na głowie, między innymi przeprowadzkę  i w związku z tym utrudniony dostęp do internetu, ale już wszystko za nami.          Wreszcie mogę spokojnie usiąść i zająć się tym co naprawde lubię.                                       
Dzisiaj karteczka, obrazek z irysem. Irysa namalowałam kredkami Faber Castel polychromos na podstawie obrazka z książki  Ann Swan – Botanical Painting with Coloured Pencils.                     
Co prawda daleko mu do oryginału ale i tak uważam że wyszedł całkiem  nieźle. 




Ponieważ zdążyłam jeszcze na ostatnią chwilę to chciałam go zgłosić na kwiatowe wyzwanie bloga Zrób to – Do It. Niestety widzę że tu też  kompletna mizeria.
Dziewczyny co z wami, kwiaty to taki wdzięczny temat.


Serdecznie pozdrawiam wszystkich którzy do mnie zaglądają i dziękuję za wszystkie komentarze.





3 komentarze:

  1. masz racje, kompletna mizera, ale jak sama wiesz pergamin to nie tak hop siup i praca gotowa, jednak szkoda ze tak maly udzial. Twoja praca natomiast jest zachwycajaca. Swietnie sobie radzisz z kredkami, zreszta nie tylko.A brak czasu zwiazany z przeprowadzka rozumie, mnie to niebawem tez czeka.

    Dziekujemy za udzial w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie wiem, jak oryginał wygląda, ale praca jest świetna, bardzo mi się podoba :) Pozdrówki i dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I think this is beautiful and I wish that I could do as well. I have been to one of Anne Swan's workshops but I am afraid it was too advanced for me.
    Best wishes
    Carol x

    OdpowiedzUsuń